Sunday, November 18, 2007

LUAHAN HATI SEORANG LELAKI

Aku dah lama tak ber'blog'...So now aku kembali ke dunia yang aku makin tinggalkan...
Bagi aku blog bukan tempat untuk orang membuang masa, tapi blog bagi aku adalah tempat untuk orang meluahkan rasa, idealogi, suka duka, berkongsi cerita dan lain-lain (banyak untuk aku nyatakan sebenarnya..)

Kepada yang terjumpa @ melawat @ membaca @ berkongsi cerita dalam blog aku ni...Aku ucapkan terima kasih..sekurang-kurangnya korang dapat gak tau serba sedikit tentang hidup aku ni...Dan mungkin ada yang korang boleh ambik sebagai pengajaran...kalau untuk di jadikan tauladan tu aku tak tahu pulak...Sume terserah pada korang..

Kalau de yang merujuk pada tajuk blog aku mungkin ada yang pelik sebab bunyi macam antologi tapi sebenarnya memang pun satu antologi tapi bukan sebagai bahan pembelajaran di sekolah tu.bagi aku ini sebagai satu cerita dalam kehidupan..."PLOT" bagi aku dalam blog ni adalah berkenaan perjalan cerita yang aku lalui seharian mungkin...danapa yang aku tempuhi dalam plot perjalanan cerita hidup aku....bagi aku juga, kehidupan ni sebenarnya ada skrip, lighting, boom mic, camera, etc, sebab kehidupan bagi aku adalah satu lakonan realiti...bukan seperti reality show dalam televisyen tp realiti yang benar-benar sebuah realiti.


-END-

No comments: