Thursday, March 20, 2008

NEW STORY OF ME

Aku tak tahu apa yang terjadi. Aku semakin kritikal sebenarnya. Kritikal dari semua aspek.

DIRI AKU
  • Aku sedikit berubah menjadi lebih :
    • kurang rational
    • jeles
    • tidak teliti
    • cuai
  • fizikal
    • aku drastik membotakkan kepala
    • heavy smoker
    • kurang selera
  • style
    • sama
CINTA
  • aku mempunyai kekasih hati
  • sayang sangat pada dia
  • tidak mahu kehilangan dia
  • buat yang terbaik untuk dia
  • cemburu pada dia
  • rindu pada dia
PELAJARAN
  • seperti biasa
  • repeat paper
  • fokus kurang
  • last minit study
FAMILY
  • rindukan arwah abah
  • rindukan emak
  • bersalah pada emak dengan arwah abah
  • tak mahu susahkan emak
KAWAN-KAWAN
  • seperti biasa
  • sayang pada mereka
  • MPG penuh makna
KEWANGAN
  • kurang teliti
  • pokai
  • tak dapat handle dengan baik
aku cuma impikan yang apa aku tulis akan berubah menjadi lebih baik.

No comments: