Wednesday, July 30, 2008

RINDU ABAH

sedar tak sedar dah dekat lebih 3 tahun abah pergi tinggalkan aku dengan mak....abah pergi sebab stroke....kejap je masa tu berlalu....

since semalam aku demam panas....sakit2 je badan...lenguh2...tapi aku pergi gak kelas.kalau da tak larat aku suruh kawan2 aku antarkan aku balik...huhuhu

bila masa-masa macam ni aku rindu sangat kat abah...abah selalu jaga aku kalau aku demam panas macam ni...sesusah mana pon dia akan jaga aku...tapi sekarang abah dah pergi buat selamanya...aku sorang je sekarang.....aku rindu abah.....

sebelum ni aku rasakan ada orang yang dapat jaga aku macam mana abah jaga aku...tapi sekarang dia pon da tinggalkan aku.....tak apa lah mungkin itu da naseb aku kot...aku redha terima semua ni.....

AKU RINDU ABAH...AKU RINDU ABAH....AKU RINDU ABAH......



-END-



No comments: