Sunday, January 4, 2009

BACK IN JANUARY 2009..NEW PAGE...NEW AGE...

Dekat dua bulan gak aku tak update blog aku ni....by the way sekarang dah pun masuk 2009.. tahun baru dan mungkin juga azam baru [mugkin tak bagi aku sebab cam tak penting je]...

cumanya 2008 dah pun berlalu dan aku nak juga dengan berlalunya 2008, berlalu juga penderitaan aku sepanjang tahun tu....macam-macam cerita yang aku lalui untuk 2008 tu....tapi sepanjang penderitaan yang aku lalui ada juga cerita-cerita yang ceria terlindung dari diri aku....contohnya aku berkenalan dengan seseorang yang bagi aku begitu memahami namun mungkin tiada pertalian yanglebih panjang setelah kitorang couple almost 5-6 months...agak lama juga dan yang paling lama pernah aku berpasangan...terima kasih aku ucapkan untuk dia sepanjang kami berpacaran.....

2008 juga membawa aku kegerbang ilmu yang lebih mencabar apabila aku diterima melanjutkan pengajian dalam bidang komunikasi atau lebih menjurus kepada IJAZAH SARJANA MUDA KOMUNIKASI DAN MASSA DENGAN KEPUJIAN [PENYIARAN]..bersama-sama itu juga aku telahpun menerima pengikhtirafan selaku menamatkan pengajian dalam bidang yang sama diperingkat diploma.....



berakhir 2008 juga bakal melangkahkan lagi satu peringkat usia dalam hidup aku...sebab januari ni akan membawa aku kepada usia 22 tahun iaitu pada 14 januari nanti....aku hanya mampu menunggu apa yang akan tiba dan muncul pada tarikh tersebut.....

kt sini ada gak beberapa gambar yang aku abadikan sepanjang 2008.....


MALAM PRA-GADUAN '08

MALAM PENGANUGERAHAN KOLEJ
LATIHAN CITRAWARNA 2008
LEPAK-LEPAK DENGAN AREZ - DANGA BAY
FIRST CLASS DEGREE IN MASSCOMM
PHOTOSHOT KECIWA
STUDIO LATIHAN RADIO UiTM
MAIN HUJAN DENGAN HOUSEMATE
ADIK ANGKAT MASA FESTIVAL DEKAT AUSTRALIA
DENGAN EMAK DAN KAKAK MASA KONVOKESYEN DIPLOMA
MAKAN MALAM SESI FESTIVAL ZAPIN MAKUM - UPM
LEPAK TUNGGU BAS NAK BALIK DARI UPM
PERSEMBAHAN MALAM MANIFESTASI SELANGOR
LEPAK-LEPAK DENGAN AMAN - BUKIT BINTANG
JUMPA MAK ANGKAT DARI AUSTRALIA - PARK ROYAL BB
LEPAK DEKAT SIMPANG UMAH SEWA KT SHAH ALAM





-END-

No comments: