Wednesday, January 21, 2009

KELAS TV PRODUCTION

macam biasalah rutin aku sebagai seorang pelajar ni...[walau agak nakal kot]..tapi hakikat seorang pelajar tetap pelajarkan...hehehe

okay...cerita hari ni bukan apa..cuma nak cerita tentang kelas PN.LOLA...aku ni memang minat dalam bidang penyiaran that why lah membawa aku kepada dunia masscom broadcasting ni....huhu.....hari ni kira hari pertama aku masuk kelas PN.LOLA...[walau kiranya dah 3 minggu kelas dia..]...nak dijadikan cerita...kelas dia hari ni dekat 5 jam berterusan...[lebam juga punggung duduk lama-lama] tapi tak ada lah 5 jam tu dalam bilik kuliah saja....kitorang dibawa masuk studio latihan TV dekat tingkat bawah fakulti aku.....



PN. LOLA PENSYARAH TV PRODUCTION AKU



kelas ni memang seronok gila [tambahan sebab menepati minat aku dalam bidang ni]....subjek ni seronok sebab adalah belajar tentang teknik penggambaran, kamera dan macam-macam lagi...tapi seronok macam mana pun bak kata mama "student ni sebenarnya boleh fokus 20 minit je dalam kelas dan ini adalah fakta.."....betul jugak apa yang mama cakap tu ...sebab lepas 20 minit dalam studio tu, aku pun angkat kamera kau dan snap lah beberapa gambar dalam kelas studio hari ni...hehehehe

aku agak teruja sikitlah sebab dalam studio ni ada kamera yang biasa digunakan dalam stuido dimana-mana studio rakaman stesen TV kat mana-mana saja...jadi aku harap satu hari nanti aku akan kerja dalam bidang ni..sebab aku memang minat gila dalam bidang penyiaran ni...hehehe

dekat sini gak aku de beberapa gambar dalam kelas aku....



BEBERAPA KAMERA YANG TAK MAMPU NAK BELI...HEHEHE



LIGHTING STUDIO



MEMBER YANG KHUSYUK MENDENGAR PENERANGAN PENSYARAH



BUDAK YANG KONON-KONON KHUSYUK PADAHAL....HAHAHA




BUKU NOTA KECIK YANG ADA NOTA PUN...HAHAHA



-END-


1 comment:

Unknown said...

weh apa weh amek gamba dlm kelas!
fokas la wey haha