Wednesday, January 14, 2009

SEDETIK USIA

dalam sedar tak sedar aku dah tambah lagi satu langkah dalam usia aku...sekarang aku telah berusia 22 tahun [bukan lagi angka bagi kanak-kanak yang kejahilan]...aku cuma dapat mahukan selangkah usia aku ini akan menambah lagi kematangan aku dalam perjalanan kehidupan...seronok? itu belum pasti akan benar atau tidak...

menjelang penghujung usia 21 tahun...aku telah merancang suprise party untuk sahabatku yang juga berkongsi tarikh lahir dengan aku...seronok juga kadang-kadang kalau ada orang yang tarikh lahir dengan kita...dalam perancangan itu aku mendapat panggilan telefon dari seseorang yangaku minati...pada mulanya memang aku rasa sedih sebab aku menyambut hari lahirku tanpa orang yang aku cintai....tapi demi kawan aku yang seorang ni aku happy kan diri....panggilan yang aku terima itu sangat membuatkan aku rasa bahagia dan gembira sangat kerana orang yang aku minati tu boleh ingat tarikh lahirku [terharu la ni]....pada dia aku nak ucapkan terima kasih sangat sebab menggembirakan hati aku pada detik sambutan hari lahirku semalam....



-END-


No comments: